ÉBREDŐ JÁSZSÁG

ÉBREDŐ JÁSZSÁG

Az alpári stílus és a meggondolatlanság ára a Jobbiknál (is)

2017. július 24. - MÉRTÉK L.

Megígértem és megteszem: Az alábbi bejegyzés tartalmát egy hozzászólásban minősítette az érintett Dr Szotyori-Lázár Zoltán, aki egy régebbi interjúra hivatkozva állította, hogy nem állt szándékában képviselőjelöltként indulni a 2018-as válsaztásokon. Utánanéztem és valóban téves információkra alapozva írtam az alábbi cikket.

Csak azért nem törlöm még egy rövid ideig, hogy látható legyen, a tévedést is vállalom és így, a szükséges pontosítással kiegészítve elnézést kérek a megtévesztő információkra alapozott, elhamarkodott bejegyzésemért.

Nemsokára törölni fogom!

Következzen a cikk, ami nem felel meg a valóságnak:

 A BEJEGYZÉS TARTALMÁT íGÉRETEM SZERINT TÖRÖLTEM, MIVEL A HIVATKOZÁSKÉNT FELHASZNÁLT FORRÁSOK INFORMÁCIÓI NEM FELETEK MEG A VALÓSÁGNAK.

(szeretném látni, hogy melyik párt szimpatizánsa teszi meg ugyanezt egy cikkével, amiről kiderül, hogy nem az igazságot tartalmazza)

 

süti beállítások módosítása