ÉBREDŐ JÁSZSÁG

ÉBREDŐ JÁSZSÁG

Éva üzent a Jászságból

2018. április 06. - MÉRTÉK L.

A tegnap közzétettem egy bejegyzést egy jászárokszállási idősebb hölgy beszámolója alapján, aki Pócs képviselő úr jótékonykodásáról és emberségéről számolt be személyesen nekem.

Valami elindulhatott a bejegyzésemet követően a jászsági szívekben, mert számomra is meglepő mennyiségben érkeznek pozitív beszámolók személyes történetekről.

Éva az alábbiakat írja:

"Jó napot kívánok! Olvastam az idős néni történetét Pócs úrral és én is beszámolnék valamiről. Pócs János egy úri ember. Valahogy megtudta, hogy Robika, a nővérem kisfia csak külföldön végezhető kezelésre szorul, ami sok pénzbe került, személyesen felkereste a családunkat és a teljes összeget egy borítékban átadta a sógoromnak. Az tetszett a legjobban, amikor megkért, hogy senkinek ne mondjuk el, mert ő ezt emberségből teszi, nem akar reklámot. Nem is írnék erről maguknak, ha nem látnám azt a sok aljasságot, amivel mostanában támadják. Kérem, írják ki egy cikkbe ezt is. Engem nem tud meggyőzni senki arról, hogy Pócs képviselő nem segít azon, akin tud segíteni. Bár csak mind ilyenek ülnének a parlamentben. Mi a családban mind rá szavazunk és sok barátunk is, aki ismeri a történetünket. Ne hagyják, hogy ezek az aljas érdekemberek kerüljenek fel!"

(szó szerint idéztem)

teljesen_kesz_1.PNG

kesz_2.PNG

 Köszönöm Évának (is), hogy megosztotta mindezt velem.

 

 

süti beállítások módosítása