ÉBREDŐ JÁSZSÁG

ÉBREDŐ JÁSZSÁG

Ha én Márki-Zay Péter lennék, bevallanám nektek, hogy…

2022. március 29. - MÉRTÉK L.

Ha én Márki-Zay Péter lennék, bevallanám nektek, hogy megszerettem a reflektorfényt, imádok a középpontban lenni, nagyon megszerettem a (köz)szereplést.

Bevallanám, hogy fogalmam sincs, hogyan kell egy országot kormányozni, talán ezért is mondok minden szónoklatom során eget-földet rengető baromságokat, de arról se volt fogalmam, miként kell egy várost vezetni, és lám-lám, mégis összejött nekem a buli Hódmezővásárhelyen.

Bevallanám, hogy én igazán csak a nagyotmondáshoz értek, no meg egy kicsit kihasználtam azt is, hogy Amerikából települtem haza és messziről jött ember (majdnem) mindig azt mond, amit akar.

Bevallanám nektek, hogy fogalmam sincs, miként tudnám biztosítani a magyar emberek számára a csökkentett rezsiárakat. Bevallanám azt is, hogy csak azért beszélek a rezsicsökkentés további lépéseiről, mert nem tehetem meg, hogy erről egy szót se ejtsek. Igaz, néha elszólom magam, hogy az orosz gázt el kell zárni, igaz, hogy Paksot is bezárnám, de a rezsinek ettől még csökkennie kell. Gőzöm nincs, hogyan, de nem mindegy? Lényeg, hogy népszerű legyen, amit mondok.

maxresdefault.jpg

Szóval ha én Márki-Zay Péter lennék, azt is bevallanám, hogy valóságos kihívásként éltem meg az előválasztást és amerikai módszerekkel sikerült bebizonyítanom az egyik bevásárlóközpontunk reklámszövegének hitelességét, mely szerint „A legkisebb is számít”. Nem volt könnyű, de sikerült! Megbízóim kiharcolták nekem Kizsukáztam magamnak, hogy a nálam népszerűbb jelöltek elé kerüljek minden népszerűtlenségem ellenére. Be kellett vetni egy kis keresztény szöveget, egy kis jobboldaliságból való kiábrándultságot, de bejött. Így vált valósággá (egyelőre) az én politikai karrieremben is az a bibliai igazság, hogy „utolsókból lesznek az elsők”.

Ha már kereszténységnél tartunk, akkor bevallanám nektek, hogy ismerem azt a parancsolatot is, hogy „Isten nevét hiába ne vedd a szádra!” Én nem hiába veszem számra az Isten nevét, hanem a hatalomért. Nem mindegy…

a_legkisebb_is_szamit.JPG

Azt is bevallanám nektek, hogy a szövetségeseimet nem kedvelem túlságosan. De a cél szentesíti az eszközt. Számomra minden és mindenki eszköz, hogy hatalomhoz juthassak. Megették, amit beadagoltam nekik, hogy én kiábrándult fideszesként plusz szavazatokat tudok hozni a társaságnak, így most el kell viselnem őket is. Tudom, hogy bukott kommunisták. Ez van. Ebből kell kifőzzek magamnak valamit. Bár azt is bevallanám nektek, hogy néha úgy érzem, ők használnak engem eszközként és ők akarnak kifőzni valamit saját maguknak.

271952052_321176173354448_5596122240551843346_n.jpg

          (ezen a képen Szekeres Imre is azt magyarázza a Ferinek, hogy a legkisebb is számít...)

A jászsági szövetségeseimet se kedvelem túlságosan. De hát segítettek nekem a hódmezővásárhelyi kampányomban. Bebizonyították, hogy hataloméhségben és hazudozásban kiválóak ők is. Igaz, hogy vállalhatatlanok, de az ember nem riaszthatja el azokat, akik ragaszkodnak hozzá. Főleg akkor nem, ha egyre kevesebben ragaszkodnak hozzá. Pár napig még el kell viselnem őket is.

264495713_296903915781674_3420096193825443837_n.jpg

106688019_2879398192296506_6427973534291965703_n.jpg

Ha Márki- Zay Péter lennék, akkor azt is bevallanám nektek, hogy valójában az Orbán kormány igen sok intézkedését elismerem, jónak tartom. Tulajdonképpen több fórumon elismertem, hogy rengeteg dolgot megtartanék én is a Fidesz-kormány intézkedéseiből. Elmondtam, hogy „Megtartanánk a határkerítést és megerősítenénk a határaink védelmét”, „ a multik helyett mi is a magyar vállalkozásokat támogatnánk”, „mi is megőriznénk a külhoni magyarok kettős állampolgárságát”, „megtartanánk az adókedvezmény rendszerét”, „megtartanánk a 13- havi nyugdíjat”, „nem emelnénk az adókat” stb. Ezeket mind elmondtam nektek.

Azt kérdezhetitek, hogy akkor mégis miért kellene rám szavazzatok? Hát ha Márki-Zay Péter lennék, ezt is bevallanám nektek: Csak azért, hogy én lehessek hatalmon. Semmi másért. Mert más lenne, ha én kormányozhatnék. Nekem más lenne...

És nektek is más lenne: Mert tudom, hogy háborúba is küldhetnélek titeket, tudom, hogy örömmel mennétek miattam olyan háborúba, amihez az ég adta világon semmi közötök nincs, tudom, hogy szívesen nélkülöznétek és fizetnétek a jelenlegi gázárnak akár a tízszeresét is. Mert tudom, hogy ti is európaiak vagytok! Márpedig Európa a magyar rezsi ár sokszorosát fizeti már most is... Tudom, hogy ti is erre vágytok. Mindent tudok rólatok.

18c9b09d4875466b9b1447cfc097c744.jpg

Ha Márki-Zay Péter lennék, bevallanám nektek azt is, hogy a gyűlölet a legfőbb politikai erényem és a "CSAK FELFELÉ" törekvésben is verhetetlen vagyok az "egységes" csapatunkban. Nem tudok semmilyen más irányt elképzelni magamnak, csak a hatalom felé. Csak felfelé. Engem a jobb,- meg a baloldal iránya egyáltalán nem hoz izgalomba. Csak felfelé! Csak felfelé! Csak felfelé!

Szóval ezeket mind bevallanám nektek, ha Márki-Zay Péter lennék, de… nem vagyok. Mert én a Gyurcsány klónja vagyok és ő nem bevallani szokott dolgokat, hanem hazudni reggel, délben, meg este.

Ő mondta… Ezt is bevallanám nektek...

 

 

 

 

süti beállítások módosítása